Elfelejtettem a belépési adataimat. Mit tegyek?

Ha elfelejtetted a jelszavadat és nem tudsz belépni, ne aggódj nincs semmi gond, ugyanis gyorsan segítünk egy új jelszót beállítani.

A belépési oldalon kattints az „Elfelejtett jelszó” gombra, és add meg az  email címed vagy a telefonszámod, mi pedig ellenőrizzük, hogy az megfelel-e a fiókhoz megadott adatoknak.

Ha igen, küldünk egy linket, aminek a segítségével beállíthatod az új jelszavad. Ha az üzenetet nem találod az email-fiókodban, ellenőrizd a levélszemét között is. Az új jelszó beállításához kövesd a megadott instrukciókat.

Ha továbbra sem tudsz belépni, lépj velünk kapcsolatba, és a Ploom Care ügyfélszolgálat munkatársai készséggel segítenek. 

Kedves látogatónk!
 

Az oldal azoknak a felnőtt (18+ éves) dohányzóknak szól, akik továbbra is folytatnák a dohányzást vagy más nikotintartalmú termékek fogyasztását. A Ploom termékek nem segítik a dohányzás abbahagyását, és mint minden dohánytermék, nem kockázatmentesek.

 

A Ploom.hu hivatalos weboldal 2025. április 12-től kizárólag nagykorú, regisztrált felhasználók számára érhető el a dohányboltban értékesített egyes termékek ismertetésére és bemutatására vonatkozó különös szabályokról szóló 43/2025. (III. 13.) Kormányrendelet rendelkezései alapján.

 

A zárt honlap tartalmához az aktív fiókkal rendelkező nagykorú regisztrált felhasználók az életkorra vonatkozó adatok megerősítését követően a felhasználói fiókba történő sikeres belépés után (a személyes felhasználói fiókhoz hozzárendelt e-mail cím és egyedi felhasználói jelszó megadásával) férnek hozzá a Ploom dohányhevítő készülékekkel és az EVO hevített dohánytermékekkel kapcsolatos terméktájékoztatási tartalmakhoz.

Elmúltál már 18 éves?

Legalább 18 évesnek kell lenned a folytatáshoz!

Kérjük, add meg születési dátumodat!

Kérjük, add meg a helyes dátumot
Megerősítés

Ha már rendelkezel felhasználói fiókkal, de még nem azonosítottad magad, a weboldal alján található 'Regisztrációs pontok' gombra kattintva elérhető térképes kereső segítségével megtalálhatod a számodra megfelelő azonosítási pontot.

 

A termékeink használatából eredő készülékcserével és visszaküldéssel, minőségi kifogással, különösen szavatossággal vagy jótállással, illetve készülék regisztrációval kapcsolatos ügyben segítségre van szükséged bátran keresd ügyfélszolgálatunkat a 06 80 980 036-es telefonszámon abban az esetben is amennyiben nem rendelkezel még aktív regisztrációval.

 

További információkért tekintsd meg az Adatkezelési Tájékoztatót.