Néhány tipp, hogy mit tehetsz, ha a Ploom-készüléked nem működik rendesen:
1. Mindenekelőtt ellenőrizd az akku töltöttségét. Ha alacsony, csatlakoztasd a készüléket a töltőre.
2. Indítsd újra a Ploom X Advanced-et. Ehhez zárd be a fedelet, majd távolítsd el az előlapot. A kis gombot tartsd lenyomva egy vékony, tompa tárggyal addig, amíg a készülék rezegni nem kezd, majd helyezd vissza az előlapot. Ha nem egyértelmű, hogy mit kell tenned, nézd meg ezt a videót.
3. Ha a problémát az újraindítás sem oldotta meg, lépj kapcsolatba A Ploom Care ügyfélszolgálattal a 06 80 980 036-as telefonszámon, vagy az online űrlap segítségével.
Írd meg nekünk véleményedet, hogy tovább javíthassuk a Ploomtól kapott tartalmat.
Lépj kapcsolatba velünkAz oldal azoknak a felnőtt (18+ éves) dohányzóknak szól, akik továbbra is folytatnák a dohányzást vagy más nikotintartalmú termékek fogyasztását. A Ploom termékek nem segítik a dohányzás abbahagyását, és mint minden dohánytermék, nem kockázatmentesek.
A Ploom.hu hivatalos weboldal 2025. április 12-től kizárólag nagykorú, regisztrált felhasználók számára érhető el a dohányboltban értékesített egyes termékek ismertetésére és bemutatására vonatkozó különös szabályokról szóló 43/2025. (III. 13.) Kormányrendelet rendelkezései alapján.
A zárt honlap tartalmához az aktív fiókkal rendelkező nagykorú regisztrált felhasználók az életkorra vonatkozó adatok megerősítését követően a felhasználói fiókba történő sikeres belépés után (a személyes felhasználói fiókhoz hozzárendelt e-mail cím és egyedi felhasználói jelszó megadásával) férnek hozzá a Ploom dohányhevítő készülékekkel és az EVO hevített dohánytermékekkel kapcsolatos terméktájékoztatási tartalmakhoz.
Legalább 18 évesnek kell lenned a folytatáshoz!
Kérjük, add meg születési dátumodat!
Ha már rendelkezel felhasználói fiókkal, de még nem azonosítottad magad, a weboldal alján található 'Regisztrációs pontok' gombra kattintva elérhető térképes kereső segítségével megtalálhatod a számodra megfelelő azonosítási pontot.
A termékeink használatából eredő készülékcserével és visszaküldéssel, minőségi kifogással, különösen szavatossággal vagy jótállással, illetve készülék regisztrációval kapcsolatos ügyben segítségre van szükséged bátran keresd ügyfélszolgálatunkat a 06 80 980 036-es telefonszámon abban az esetben is amennyiben nem rendelkezel még aktív regisztrációval.
További információkért tekintsd meg az Adatkezelési Tájékoztatót.